Балаға білім беріп, біліктілігін арттыруда түрлі тәсіл ұстануға болатынын ұстаздар қауымы жан-жақты дәлелдеп келеді. Әр алуан әдіснаманы пайдалана отырып, оқушылардың зейінін ашып, зеректігін оятуда. Шетелдік шеберлердің озат ойлары мен жоғары жобаларын мемлекетіміздің мектептеріне енгізіп, сапалы сабақтарын бастап кеткелі де көп болды.
Жақында Ұлттық академиялық кітапханада «Педагогтардың кәсіби креативті құзыреттілігін жетілдіруде ұлттық ойындардың рөлі» тақырыбында қалалық семинар өтті. Түрлі ойлар мен ойындардан, тәлімді тренинг, баянды баяндамалар мен сүбелі сұхбат түрінде өрбіген жиында №48 «Ақ көгершін» балабақшасының эксперименттік алаңының ғылыми жетекшісі, педагогика ғылымдарының кандидаты Ақжарқын Бәдел «Мектепке дейінгі ұйымдарда оқытудың креативті технологияларын пайдалану» тақырыбында баяндама жасап, педагогтармен «Креативті шеңбер» ойынын ұйымдастырды.
«Бүгінде «креативті педагог», «креативті маман» термині жиі қоланылуда. Педагогтың шығармашылық және креативтілік қабілетін дамыту өзекті мәселеге айналды. Креативтілік сөзін ағылшын тілінен аударғанда «create» – тудыру, жасау, шығару дегенді білдіреді. Креативтілік – тұлғаның айрықша идеяларды шығару, ойлаудың дәстүрлі сызбаларынан кете алу, проблемалық жағдаяттарды шеше алу қабілеті. Креативтілік интеллектуалдық қабілеттердің ішінде ерекше тип ретінде бөлініп шықты. Отандық ғалым Ш.Таубаева: «Креативтілік дегеніміз – жеке шығармашылық әрекеттің жемісі» деген. Әр педагог өзінің ішкі мәдениетін сөйлеу мен өз ойын жетілдіру шеберлігін арттырып отыру керек. Ол үшін кітаптар оқу, өзгерістер мен жаңалықтардан хабардар болу, өз білімін жетілдіру, жаңаша идеялар мен жаңаша оқыту технологияларын тиімді пайдалану, креативтік технология бойынша ұлттық білім беру моделін жасау, оқытудың стандарт шеңберімен шектелмей, балама бағдарламалар пайдалану, баланың біліміне, қабілетіне, дарындылығына, сұранысына, өнеріне сәйкес деңгейлеп, саралап оқыту, ұлттық тіл, салт-дәстүр, дүниетаным, атакәсіп, ұлттық бай тәжірибе негізінде тәрбиелеу, оқытуды ізгілендіру керек. Мысалы, Сәкен Қасықбайұлы деген азамат «Қазақы жеті ойыншық» жобасын жасаған. Ол ойыншықтардың ішінде мыналарды ерекше атап өтуге болады. Біріншісі – «Бөбек домбыра». Бұл кішкентай балалар құрастырып, жинай алатын домбыра. «Керемет үй». Кәдімгі киіз үй. Оны да балалар құрастырып, өздері ойнайды, бөлшектерін айтады. «Ойландырар оюлар». Оюлардың түр-түсі құрастырылатын ойын. «Әсем үй». Едендегі оюлары да құралады, үй де құралады. «Саз аспаптары». Балалар ұлттық аспаптарды құрастырады, танысады. «Әуенді бесік». Балалар бесікпен, бесік жырымен танысады. «Астана-Бәйтерек». Елордамен таныстыру, балалардың туған елге, жерге деген сүйіспеншіліктерін арттыру. Бұл да оқытудың креативті технологияларын пайдалану болып табылады», дейді Ақжарқын Бәдел.
Шара барысында аталған балабақша меңгерушісі Ұлжан Әбенқызы семинарға қатысушыларды құттықтап, бағдарламамен таныстырды. Мәдениет қайраткері Сара Оразова жетекшілік ететін балабақша балдырғандарынан құрылған хор семинардың шымылдығын ашты. Семинарға Нұр-Сұлтан қаласы Білім беруді жаңғырту орталығының бөлім басшысы Ақмоншақ Нұртазақызы «Жаңғыртылған білім беру жағдайында ойын түрлерін қолдану ерекшеліктері» тақырыбында баяндама жасады. Балабақша әдіскері Бану Түкенқызы бала денсаулығын нығайтуда ынталандыру технологиясын асықпен кіріктіре қолдану әдістемесін түсіндіріп, балабақша педагогтарына балабақша деңгейінде ұлттық ойындарды ойнатудың жаңа бағыты бойынша шеберлік сынып өткізді.
Рауан Қайдар