Педагогтердің қызметін бағалау кезінде үлгерімі нашар оқушылармен жұмыс істегеніне емес, дәстүрлі түрде жетістікке жеткен оқушылардың нәтижесіне көбірек назар аударылады
Бұл туралы Білім және ғылым министрі Асхат Аймағамбетов Facebook парақшасында жазды.
Ата-аналар дарынды балаларға арналған мектептерге түсу үшін репетитор көмегіне жүгініп жататыны жасырын емес.
«Әлеуметтік-экономикалық жағдайы төмен отбасылардың мүмкіндіктері бірдей емес. Бұл – меритократияның «қараңғы» тұсы.
Теориялық жағынан іріктеу барлығына тең және әділ қолжетімділікті қамтамасыз етуі керек», – деп жазды министр.