Еліміздегі бес өңірде шағын жинақты мектептердің әлеуетін арттыру бағытындағы жоба қолға алынбақ. Аталған жоба келесі жылдан бастап іске қосылады. Қазір қанатқақты жоба ретінде жүзеге асырылып жатыр. Бұл туралы Оқу-ағарту министрлігі хабарлады.
Жоғарыдағы жауапты министрлік пен Ақтөбе облысының әкімдігі «Цифрлық технологияларды пайдаланып Ақтөбе облысындағы шағын жинақты ауыл мектептерінің әлеуетін дамыту» атты қанатқақты жобасының қорытындылары республикалық семинарда талқыланды. Жоба «Қазақстан халқына» қорының, Білім беруді тұрақты дамыту қорының қолдауымен, Оқу-ағарту министрлігінің бастамасымен Ақтөбе облысының әкімдігімен бірлесіп жүзеге асырылды.
Жоба қорытындысына келсек, жалпы қанатқақты жоба Ақтөбе облысы бойынша 10,5 мыңнан аса оқушы білім алатын 134 шағын жинақты мектепті қамтиды. Тірек мектептердің оқытушылары сабақ беруде стримингтік оқытудың цифрлық шешімдерін қолданды. Жоба нәтижесінде мектептерде онлайн оқытуға арналған жаңартылған цифрлық кабинеттер мен лабораториялық жұмыстар жүргізілетін ғылым кабинеттері ашылды, осыған қоса 1000-нан көп педагог «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы әзірлеген екі білім беру бағдарламасы бойынша оқыды. Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы ғылыми-әдістемелік жағынан сүйемелдеген. Жобаны жүзеге асыру кезінде мектептердің 77,4%-да жоғары жылдамдықты интернетке қосылып, педагогикалық кадрлар тапшылығы мәселесі шешімін тауыпты.
Оқу-ағарту бірінші вице-министрі Наталья Жұмаділдаева жоба туралы: «Министрлік ауылдық және жалпы шағын жинақты мектептерді дамыту бойынша жүйелі жұмыстар жүргізіп келеді. 8 мың мектептің 67,4%-ы ауылдық жерлерде орналасқан, сондай-ақ 51,2%-ы шағын жинақты оқу ошағы саналады. Мұндай мектептердің басым бөлігі – Солтүстік Қазақстан, Қостанай, Ақмола, Павлодар, Батыс Қазақстан және Ақтөбе облыстарында. Ақтөбе облысында жүзеге асырылған қанатқақты жобаның нәтижесінде ауыл мектептерінде білім сапасы пен оқыту тиімділігінің айтарлықтай артқанын байқап отырмыз. Бұл жоба жоғарыда аталған өңірлерде 2025-2026 жылдарда іске қосылады», деді.